Re: cena celníhoo zastoupení

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Září 15 19:20:48 CEST 2021

Příklad z ledna 2021, přišel mi balík z Indie, cena zboží 158 USD,
poštovné 20 USD.
Poslali mi avízo s tímto textem:
/Orientacni celni dluh vybiran v hotovosti pri predani zasilky cini
:                1000              Kc //
//Uctujeme poplatek za zpracovani primych plateb 2,5% z castky cla a
dani, min. vsak 340,00 Kc. Presna suma Vam bude sdelena prostrednictvim
SMS zpravy po uvolneni zasilky celnim uradem. //
/
Poslal jsem jim snímek z eBay o platbě, EORI číslo, a popis o co se
jedná, naúčtovali mi celkem 1222 Kč za proclení, DPH a jejich poplatky.

Martin Hanek