RE: OT Netopýři

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Září 14 11:45:36 CEST 2021

Pardon jsem prase samozřejmě netopýři

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: úterý 14. září 2021 10:53
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT Netopýři

To jsem byl já,

Vím, že vrápencovití jsou jiná čeleď než  než netopýrovití, ale netopíři to jsou všichni.

Já si je pamatuju právě kvůli tomu jejich čumáku, který mi vždycky přišel jako něco mezi prasečím rypákem a boxerem. Pro generování uzv používají ten čenich a nekřičí. Takže vlastně chrochtají jen hrozně vysoko.

J.V.