Re: [Mech] Lepení malých plastových částí

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 12 20:51:02 CEST 2021

Kdysi dávno (když jsem si v dětství s vláčky hrál) to bylo tak, že
mechanicky to držely kovové zámku v kolejnicích, ne nějaké plasty.
Tady je to jinak a ten plast do drží "výkonově"?
Já jsem měl velikost N. O velikosti H0 jsem si vždycky říkal, že se snad
dá opravit kladivem, jak je to veliké.

Když lepím něco, co má trochu držet, tak používám kvalitní sekunďák. Buď
Universum (to je ten, co prodává pán na malém stánku na všelijakých
veletrzích). Nebo Loctite.
Ale pokud to má opravdu držet, tak s kovovou armaturou. Malý vrták (mám
vrtáky od 0.1mm, odstupňované po 0.05mm), do díry natlačit podle průměru
a rozměru buď tvrdý drát, nebo (od průměru 1mm) ložiskovou jehlu.

PL