RE: Starlink /satelitni internet - síť mikrotrubiček

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 12 08:18:59 CEST 2021

Já jsem toho pouze účastník. ISP se s tím vůbec nedrbali, prostě mikrotrubičku nechali všem v trávě. Samozřejmě ta nadzemní část je po těch letech KO, já jsem asi rok na to upravoval stání pro auto, tak jsem je donutil natáhnout to až do baráku, dřív než to zasypu. Občas je někdo donutil udělat šachtu. Dělalo se to s opravou chodníku.