Re: OT Přeposílací služba z Německa

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Září 11 09:47:02 CEST 2021

Ono tohle není úplně pravda.
To přihození maximání akceptovantelné částky až těsně (otázka je jak moc
těsně) před koncem aukce scůj smysl má.
Odstaví to takové ty ohlodávače a váhaly, co postupně částku navyšují až
se opravdu dostane do nesmyslu. Prostě na to svoje ohlodávání a váhání
nemají dost času.
Takže macimální částku ano, ale ne kdykoli, ale opravdu až těsně před
koncem.

H.