chipy nejsou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 10 20:13:28 CEST 2021

Myslím, že to bude sériovka. Zřejmě to nebude tak, že jednomu autu by
chtěl pohon oken, druhému naklápěni zrcátka atd.
Těch aut tam bude mrak se stejným problémem. Takže si nemyslím, že by to
nějaký Pepa-opravář dodělával na místě, někde venku na mraze. Ale bude
se to dělat v hale.
Vyrábí to velká firma, ne nějaká 2-mužná garážovka.
Myslím, že to co o autech víme my, to oni vědí taky.

PL

>>> improvizovaně...