RE: OT Přeposílací služba z Německa

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 10 17:34:43 CEST 2021

A jestli tam ten předchozí nastavil vyšší strop, než dáš ty 4 sekundy před koncem, tak se jeho příhoz upraví nad tebe a vstával jsi zbytečně.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, September 10, 2021 5:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Přeposílací služba z Německa

Takže jestli to dobře chápu, když aukce končí v 5:41, musím např. vstát v 5:30, napsat max. částku, počkat na 5:40:56, kliknout na Bid a čekat co se stane. To je jednodušší než jsem čekal, ale nepotěšilo...

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Slavo Tomascik <stomascik na gmail.com<mailto:stomascik na gmail.com>>

Zadas maximálnu cenu, akú si ochotný zaplatit. A on automaticky prihadzuje o niečo málo nad cenu ktorú zadal niekto iný. Tip: urobiť to pár sekúnd pred koncom aukcie.

S.T.