chipy nejsou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 10 11:30:27 CEST 2021

On Fri, 10 Sep 2021, Pavel Kutina wrote:

> Nu, nezbývá, než vám to přát :) Já vytápěnou garáž nemám, narazil jsem na to
> v nějaké autíčkové debatě, kde někdo vysvětloval, jak moc je fajn slaná
> pára, zavzlínaná do všech míst a s přechodem do "korozivně aktivních"
> teplot. Dávalo to celkem smysl, můj tehdejší servisák mi to potvrzoval taky,
> tak jsem to bral jako dané. Bavíme se o denním provozu, přes den auto na
> soli, večer v teplotách výrazně nad nulou "v suchu" (kdy z auta opadá
> všechno svinstvo a následně se odpaří, proto ty uvozovky).

Ja to slysel taky, ale moje zkusenosti to nepotvrzuji. Ono v te garazi
pod barakem je z principu sussi vzduch nez venku - skvirama tam nateka
venkovni vzduch ktery se ohreje a jeho relativni vlhkost klesne.

Auto venku je pres den na slunicku kde se ohriva, takze tu slanou vlhkost
si taky uzije dostatecne, mozna vic nez v te garazi kde ten snih se soli
skape po hodine na podlahu a uz neni na podvozku.