chipy nejsou

Pátek Září 10 08:30:15 CEST 2021

Odstavená auta na parkovišti pod sněhem jsem viděl už někdy před lety, bylo
to někde u Boleslavi (bylo to vidět z dálnice).

Pokud majitel parkuje svoje auto venku, tak na dešti a sněhu je to taky,
navíc s ním jezdí po mokré, v zimě nasolené silnici, takže trpí i spodek
auta...

Po roce se vybije baterie, možná by bylo dobré vyměnit olej, jinak bych to
tak dramaticky neviděl. Co vlastně může výrobce dělat jiného? Zastavit
výrobu úplně a čekat až budou čipy?

P.K.