chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Září 9 08:56:20 CEST 2021

Dokáži si představit vymontovat řídící jednotku u motoru. Nicméně skoro
každý motor např. na stahování okénka má v sobě elektroniku čip nejspíš
na CAN sběrnici... . Je to slisované uvnitř dílu. To jako vymontovat,
tak z toho auta pomalu nic nezbude. Dále ten styl, jak se to dnes dělalo
tj. všechno bezšroubové spoje na snadnou montáž, demonotvat se to nikdy
nebude nebo ať si zákazník poradí ... . Co to bude za výsledek ?

Jirka