chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Září 8 21:35:54 CEST 2021

Zdravim,

hledejte dresden bosh semiconductor ...  to otevřel výrobu plátů. Čipy
nevím.

Ono se předpokládá, že za 2 roky budou běžné ddr5 paměti 128GB a v PC
třeba budou 4x tj. 1TB a SSD disky s kapacitou nebudou stačit. DDR 4
samsung již má 128 GB, tak ještě DDR 5 M393AAG40M3B-CYF | Module |
Samsung Semiconductor
<https://www.samsung.com/semiconductor/dram/module/M393AAG40M3B-CYF/>

Ty paměti samsung dneska vrství, proto dokáže tak velkou kapacitu u těch
ddr jako to je u těch FLASH SSD.

Takže jít do něčeho se starou technologií tj. větší rozměr v nm může být
podnikatelská sebevražda.

Tak tady v EU si asi nevyrobíme ani tranzistor.

Jirka