Starlink /satelitni internet

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Září 8 19:26:11 CEST 2021

Divil byste se. Bydlím na kraji Prahy a doslova tu mam jediného poskytovatele internetu, který je mi schopen dát slušnou konektivitu. Jenže vzduchem a věčně bojujeme s rušením jinak maximálně všemožné LTE bazmeky. Optika nic, metalika stará a navíc je to v ďolíku.  A to jsem šťastný, protože když jsem barák kupoval tak tady nebyl ani ten jeden poskytovatel. Přitom 300m vzduchem má UPC optiku, ale na sídlišti.
Jestli tu cenu ještě trochu sundají půjdu do toho.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: úterý 7. září 2021 8:55
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Starlink /satelitni internet

Tak pravděpodobně to není určené úplně pro obyvatele panelákového sídliště, které má v každém baráku alespoň jednoho poskytovatele kabelové televize, jednoho kabelového telefonního operátora a dva wifinkové dobrodruhy.
Ale když se podíváš třeba na mapu pokrytí mobilním signálem třeba na nedalekou Ukrajinu, tak to začíná dávat větší smysl.

---------- Původní e-mail ----------