chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Září 8 06:04:42 CEST 2021

Zdravím,

on je ten vývoj dneska jiný. Dříve jste si koupili pár čipů a podle
výsledku z vývoje dokoupili. Dnes, když něco vidíte a víte, že to pro
ten vývoj je důležité, tak nakoupíte větší balení i pro start výroby.

Jinak na alíku najdete předražené čipy od prodejců, nyní to pochází již
nejen od těch prodejců, ale i těch velkoskladů.

A ty čínské čipy jsou jako ESP... i když jsou taky malinko dražší. Je v
tom asi i polotika z číny, stejně tak jako nyní bude politika z ruska,
protože v evorpě je jen 50% zásob plynu.

Jirka