Starlink /satelitni internet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 7 21:46:57 CEST 2021

Na základní školu dítě chodit nutně nemusí pokud bydlí v pustině nebo
má rodič trochu jiný názor na současný vzdělávací systém. Stačí dítě
někam zapsat a zažádat si o individuální vzdělávání. Škola ho pak
následně schválí (nebo neschválí pokud na to není zařízena) a poté
bude muset dítě do školy pouze 2x za rok na přezkoušení (plus donést
nějaké práce co v průběhu roku dělal). Dnes není nutné nechat dítě si
tu školu "odsedět"...