chipy nejsou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 7 13:35:53 CEST 2021

On Tue, 7 Sep 2021, Ondřej Janovský wrote:

> Od doby kdy nejím prášky, jsem paranoidní ..... a dost bych tomu věřil.
> Docela bych to viděl na úmyslně vyvolaný problém.
>
> Oja

Uz v roce 2019 byla kapacita vyrobcu cipu vyuzita ke 100% a uz tehdy
byly problemy. Pak nastal vypadek objednavek nasledovany boom-em
kdy se vsichni snazi krome navratu na puvodni cisla jeste dohnat
co zameskali. A na to nejsou vyrobni kapacity. A co jsem videl
nejake video, tak od vyroby krystalu do zapouzdreneho cipu to trva
pul roku az trictvrte. Takze asi bude chvili trvat nez se to srovna.