chipy nejsou

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Září 7 12:31:14 CEST 2021

Možno je treba sa k práškom vrátiť ;)
Samozrejme, nemám pre nasledujúce tvrdenie žiadne dôkazy, no podľa mňa to
nie je žiadne sprisahanie. Len dôsledky paniky. A kým nebudú mať veľkí
výrobcovia na sklade čipy na 2 roky, potom aj menší, tak k dostatku čipov
nedôjde. V súčasnosti je každý výrobca hw v móde - kupujem, lebo nemám
dosť. A kým toto nepominie...
Potom budú zas krachovat výrobcovia čipov, lebo nebude roky dopyt.

Slavo T.