Starlink /satelitni internet

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 7 09:22:15 CEST 2021

Toto je velmi dobre polozena otazka. Asi by sa dalo zjednodusene
odpovedat, ze integral energie na celej ploche okolo anten je konstanta
a zodpoveda vyziarenemu vykonu. Ale hustota energie na celej ploche nie
je konstantna. V smere, kde je maximum bude vyrazne vyssia ako v smeroch
kde nie je vyformovany lalok.

b.