Starlink /satelitni internet

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 7 09:15:57 CEST 2021

Ano, je to presne tak. Kazda antena ma svoj vlastny prijimac aj vysielac.

Beam forming funguje na principe vektoroveho suctu niekolkych
signalov/lalokov/zvazkov. Sucasna technologia umoznuje jednak digitalne
generovat tieto sirokopasmove signaly, takisto ich rychlo vzorkovat a
digitalne spracovavat. Potrebne bitove rozlisenie nie je extremne vysoke.

Uz sa to vyraba v jednom integrovanom obvode, ktory obsluzi 8/16/32
kanalov. Navyse pri takto velkom pocte anten staci vykon koncoveho
stupna zlomok Wattu, takze netreba ziadne dalsie externe gerety.

https://www.analog.com/en/parametricsearch/11808

b.