Re: Linux c++ rozhodování stiskem klávesy v konzoli

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 3 21:46:51 CEST 2021

Podle mě je ten postup, který popisuje pan Mráz, ten správný. Linuxově
správný.
Sice napsané ve zdrojáku to vypadá složitě a crypticky, ale princip je
jednoduchý.

Vstupní zařízení "concole" defaultně bufferuje všechny vstupy a pošle je
dál až po enteru.
Má ale nastavovací parametry, kde se dá to bufferování vypnout, a po
akci zase třeba zapnout.

Všelijaké ty curses to jenom zabalí do dalších vrstev a tím (podle mě)
ten jednoduchý princip trochu zneprůhlední.
I když pro uživatele to může být jednodušší. Ale pak neví, co vlastně dělá.

PL