Antenni zesilovac s 5G filtrem

Pátek Září 3 09:10:29 CEST 2021

čt 2. 9. 2021 v 22:28 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal:

> Takze bych asi chtel zase neco podobneho, i kdyz nevim jestli to neni
> zbytecne, mozna by se ted dalo chytat vse na jednu antenu, nevim jak
> jsou ted frekvence multiplexu co vysilaji v Budejovicich.

Vysílače a seznam programů máte tady:

https://www.digitalnitelevize.cz/vysilace/region-jihocesky-kraj.html

Klidně to zkuste na jednu anténu, koupil jsem za 240 Kč TESLA TE-2845, nemá
ani filtr 5G/LTE a chodí to, zesilovač nemám. Jsem v Kostelci nad Labem,
anténu mám pod střechou a míří někam na Prahu, rozbočovač na dvě televize.
5G tady máme, mobily to hlásej.

Vzal bych rovnou anténu s vestavěným filtrem 5G, jak tu psal pan Vaiz, pak
můžete nechat i původní zesilovač (případně bych ho vyměnil až když to
začne zlobit).

Pavel Kadečka.