Re: Měření na horní šíně (aneb megazdroj na pikoampéry z listovice)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 1 15:58:45 CEST 2021

Asi myslis toto SMU co som si doniesol na listovicu
https://github.com/jaromir-sukuba/J-SMU a https://imgur.com/a/rR8cIFG
. Zeme su tam len tri.
Ideovo je to odpichnute od Keithley 236, inspiroval som sa aj dizajnom
predneho panelu, v scheme sa tie podobnosti budu hladat trochu tazsie,
ale ved skus. K236 je este z doby, kedy existovali servisne manualy aj
so schemami a rychlym popisom zapojenia, odporucam prestudovat.

J.

ut 31. 8. 2021 o 17:34 František Burian <BuFran na seznam.cz> napísal(a):