Re: OT Co s nepoužitým podstavcem na záchodovou štětku?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 31 14:15:15 CET 2021

Jak to tu pořád čtu - pěkně prosím, smutně koukám, nestálo by za to udělat
alespoň jeden turnus pro nás dospělejší? Klidně i s nějakými dětmi (ideálně
vlastními). Jak tak zjišťuju, měl jsem sice v některých ohledech veselé
dětství, ale k mistrovství jsem nepostoupil.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Hudecek
To: HW-news
Sent: Sunday, October 31, 2021 1:32 PM
Subject: RE: OT Co s nepoužitým podstavcem na záchodovou štětku?

Hořlavina může být skutečně jakákoli těkavá hořlavina, snad kromě alkoholů,
které nemají vizuálně vhodný typ plamene. Moje oblíbená věta v drogerii
poblíž tábora: Dobrý den, dvakrát libovolné nejlevnější ředidlo.

Na táboře ale děláme velkej, ze zakopaný pětilitrovky od okurek, tak je
ekologická, ředidlo, nebo benzín 1:2 s použitým olejem na smažení. Po
výbuchu jsou cítit řízky, vdolky apod.

Primární nálož je hliník s manganistanem, lze použít i střelný prach, ale
ten je těžší donutit k tý kladný bilanci. Třeba dělobuch Dum-bum nám při
testu udělal asi 5m benzínovej gejzír bez zapálení:-)

Na vodík jedině železné plechy a hydroxid. A víc do série, stačí jen
poskládat za sebou tak, aby je ionty nemohly obcházet.

PH

Od: Jan Linhart
    vidím, že jsi včera pracoval dlouho do noci. Já musel jít spát, neboť mi
došlo pivo.
Mohl by jsi mi prosím odtajnit konkrétní těkavé hořlaviny včetně té věci s
kladnou
kyslíkovou bilancí?
     Také by mi velice pomohla rada odhledně výběru materiálu elektrod a
složení
elektrolytického roztoku pro výrobu vodíku. Kdysi v mládí jsem si odlil
olověné elektrody,
ale solný roztok mi je viditelně užíral. Vrcholem úsilí by měly být balónky
lehčí vzduchu
pro mé děti.

Použití na sníh naráží hlavně na to, že skoro nikdy skoro žádný není.

Ohnivý hříbek se z toho udělá tak, že se kalíšek naplní vhodnou těkavou
hořlavinou, do toho se ponoří něco jako dělobuch, ale s kladnou kyslíkovou
bilancí, …

PH

Od: Jan Linhart
    Starosti o nevyužitý podstavec snad ani nemohou být z tohoto vesmíru,
neboť
jakákoliv simulace podobné lisovací formy na sněhové koule u nás doma mi
vždy
padá do terminace mé osoby rukou mé drahé.

    Souvisí použití technologie zavěšeného podstavce s problémem jeho
postupného
plnění "tím"? Tedy má v minimu dna dírku, osově souměrnou s primární mísou?
Jak řešíš případné časové konflikty návštěvy primární mísy versus stavové
nedoodkapanosti?
    Co jsou ohnivé hříbky???

No to je prosté. Po té předchozí, která se zlomila, zbyl podstavec se
zavěšením, s integrovanou odkapávací miskou.

Trvale mokré věci nemám rád, dlouhodobé zkušenosti říkají, že se dřív nebo
později najde smradlavý ekosystém, který je v tom schopen růst… Teda dovedu
si představit i dlouhodobě life-free nálevy, ale v těch by se zas časem
rozpouštěla štětka a vlastně bych to ani nechtěl nechávat bez dozoru:-)

PH

Od: Jan Kuba
Taky OT, ale mne by spíš  zajímalo, co se štětkou bez toho podstavce.
To ji věšíte? Nojo, když ale "umejete" tak to pak kape na zem.
To my máme to udělátko-podstavec dole dokonce z poloviny naplněný nějakým
savem, nebo něco podobného, aby ta štětka byla stále "IN"
Když se nebude odkládat do toho podstavce, tak "IN" nebude a bude okolo ní
mokro. A ne čisté mokro.

A nebo je to tak, že se vám to udělátko nelíbí a házíte to do kýble...nebo
necháváte v míse?

Sorry , ale zajímá mne to  :-)