CCS stdio FILE

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Říjen 31 23:56:12 CET 2021

Jo, jo, ten jsem několik let používal. Mám dokonce víc licencí a také několik vývojových kitů přímo od nich. Ale oni se vyprdli na vývoj a na hodně moc let ho přerušili. Tak jsem tehdy přestal platit aktualizace, když nic nového nedělali. Když po asi 10 letech znovu začali, a teď něco trochu dělají, tak už jsem jinde a vracet se k nim nebudu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Sunday, October 31, 2021 10:24 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: CCS stdio FILE

Podle me to je spis CCS C Compiler od CCS Inc., tj. Custom Computer Services.

Ale tak i tak, obsah FILE me nikdy nezajimal, pracuje se s tim jako s handlerem na soubor, pointrem, jeho obsah je nezajimavy a jen slouzi k predavani do funkci, ktere s tim souborem neco maji udelat (zapsat do nej, zavrit apod.).

D.