CCS stdio FILE

Neděle Říjen 31 22:24:08 CET 2021

Podle me to je spis CCS C Compiler od CCS Inc., tj. Custom Computer Services.

Ale tak i tak, obsah FILE me nikdy nezajimal, pracuje se s tim jako s handlerem na
soubor, pointrem, jeho obsah je nezajimavy a jen slouzi k predavani do funkci, ktere
s tim souborem neco maji udelat (zapsat do nej, zavrit apod.).

D.