RPI 4B boot

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Říjen 31 12:03:20 CET 2021

Dobrý den,

To tam musel být hooodně starý fw. Boot z USB je ve fw od 20.6.2020,
takže to RPi muselo být vyrobeno někdy před tím. U RPi 3 se musela
udělat nějaká úprava v registrech, a nainstalovat jeden z posledních fw.
A pozor na jednu věc. Když používáš systém na USB HDD připojený do
USB3.0, tak funguje dost špatně bezdrátová myš, připojená do USB.
https://www.intel.com/content/www/us/en/products/docs/io/universal-serial-bus/usb3-frequency-interference-paper.html

S pozdravem,

--
  Aleš Filip