RPI 4B boot

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 30 18:09:49 CEST 2021

Taky jsem neměl o existenci tohoto žádné tušení. Takže díky.

Ale píše to důrazné varování, že je to nebezpečné. I na tom odkazované
fóru je to samé varování.
Jak to teda prosím je? Je možné to s klidným svědomím pustit a v případě
nějakých problémů pak případně vrátit?
Nebo to má potenciál udělat z RPi cihlu?

Děkuji.
PL