[OT už totálně] Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Sobota Říjen 30 13:18:58 CEST 2021

Vhodná čakra by mohla mít ve 3D tvar funkce 1/x zarotované podle osy x, pro x>1.
Taková jakoby trumpeta.

A vzhledem k tomu, že tahle věc má docela zvláštní vlastnosti (konečný objem ale
nekonečný povrch), není divu, že i ČP má docela zvláštní vlastnosti :-)

D.O.