Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Říjen 29 13:47:09 CEST 2021

Nahoda. Zasilkovne se adresa prijemce nepredava (pokud to neni doruceni na
adresu).

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Slavo Tomascik <stomascik na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 10. 2021 13:15:08
Předmět: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
"

Adresa prijemcu nemusi byt uplne na skodu. Minule som si dal dorucit
zasielku do obchodneho centra, lebo som tam mal cestu. No odpisali mi, ze
"bola z prevádzkových dôvodov presmerovaná na najbližšie vhodné výdajné
miesto". A aj ked to tam nenapisali, bolo blizsie ku mne a nie na opacnu
stranu. Mozno nahoda, ale je teda mozne, ze isli podla tej adresy.

S.T.

On Thu, 28 Oct 2021 at 19:26, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz