Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Říjen 29 13:13:59 CEST 2021

Adresa prijemcu nemusi byt uplne na skodu. Minule som si dal dorucit
zasielku do obchodneho centra, lebo som tam mal cestu. No odpisali mi, ze
"bola z *prevádzkových dôvodov* presmerovaná na najbližšie vhodné výdajné
miesto". A aj ked to tam nenapisali, bolo blizsie ku mne a nie na opacnu
stranu. Mozno nahoda, ale je teda mozne, ze isli podla tej adresy.

S.T.