Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Čtvrtek Říjen 28 22:12:19 CEST 2021

No, tak to to tam u vás na severu koukám bylo přesně obráceně, než v Praze :-)
Tady pošťačky i přes lockdown a home office přestaly lidi zastihávat doma už úplně
(a né že by to dřív bylo ideál) a na pobočkách, aby se zamezilo kumulaci lidí,
zkrátili otvírací dobu. Zato těch výdejních míst Zásilkovny se vyrojilo hafo.

D.O.