MPLAB X ... ATmega

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 28 17:08:44 CEST 2021

MPLAB-SNAP neumí napájet zařízení.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Thursday, October 28, 2021 3:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MPLAB X ... ATmega

Oooo dekuji mnohokrat...vcera jsem nad tim sedel do dvou do rana, procital. koukal na tutorialy a nenasel...

Co se tyka programatoru tak tam proste ta volba neni...ted vaham zda to tan SNAP vubec umi...nicmene to je aspon pro ted vyreseno, protoze napajeni mi uz jde ted z desky.

Vycetl jsem si ted conf. bity a potrebuji se jen ujistit...jeste stale plati, ze jde atmegu "zavarit" proti ISP programovani?

Podle DS je to bit SPIEN, ktery musi zustat na SET (log. 1). Jeste na neco podobneho si mam dat pozor? Omlouvam se za tahani rozumu, ale procist a nic neprehlednout v IDE a v DS je skoro nemozne v nejakem rozumnem case. Mam tu desku s krystalem 3.6864MHz a potrebuji aspon do zacatku aspon rozblikat LEDku, abych vedel ze jsem spravne - "kod"
pripravenej mam...potrebuju tyhle veci kolem.

SUT_CKSEL	INTRCOSC_8MHZ_6CK_14CK_65MS
CKOUT	CLEAR
CKDIV8	SET
BOOTRST	CLEAR