MPLAB X ... ATmega

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Říjen 28 15:09:07 CEST 2021

V menu Window->Target memory views -> Configuration bits

V dolní části se pak objeví záložka. Po nastavení bitů se vygeneruje kus
kódu a nacpe do main.c .
Dále by to mělo jít přes MCC, ale já ho moc nepoužívám, protože mi dělá
zmatky.

Oja