RPi pico programovani c

Čtvrtek Říjen 28 10:39:00 CEST 2021

Snazim se nejak osahat tuto platformu, plugin ve VS Code a arduino
funguje. Az na ladeni, s J=Link se mi to rozchodit nepodarilo, download
pritom jde. Asi je to o instalaci prislusneho OpenOCD?

Ted bych rad rozchodil nejak plnohodnotne, aby se vyuzila obe jadra, mel
by tam jit FreeRTOS, CDC, FatFS nejlip s wear levelingem atd.

Kde zacit? Nasel jsem treba tento navod a balicek a zkusim Raspberry PI
Pico Setup C & MicroPython setup (Windows)⋆ EmbeTronicX
<https://embetronicx.com/tutorials/microcontrollers/raspberry-pi-pico/raspberry-pi-pico-setup-c-and-micropython-windows/>

Preferuju windows, protoze v nich normalne pracuju.