Roboticke trideni zasilek

Čtvrtek Říjen 28 00:28:07 CEST 2021

Vypadá to na Libiao t-Sort cb15, třeba tady: https://youtu.be/vpd-K7sqtGE?t=32
A jsou dost podobné americkým Tompkins tSort :-)
https://tompkinsrobotics.com/tsort-solutions/tompkins-robotics-t-sort-solution/#t-Sor

Z toho vystoupení jsem trochu rozpačitej. Kromě toho zbytečného zvedání se mi navíc
zdá, že pak ty balíčky zbytečně házejí z výšky, místo aby je našoupli na válečky
nebo ten skluz, kdyby byl o výšku robota přizvednutý. Pak teda mi záběry ze skladu
připadají divné, že tam jsou ty všechny stejné krabice ... a první v Evropě? No
nevim, i když možná, že tyhle konkrétně tady ještě nikdo nemá, to je možný. Jestli
jsou mé informace správné, tak Amazon v Polsku staví už třetí třídičku s robotama,
ale tyhle to nejsou :-) U nás by měly být v Kojetíně až za dva roky, v tom za Prahou
je myslím ještě nemají.

Obecně se mi systém třídění pomocí robotů jeví flexibilnější, než třídící linka, jak
na změnu třídění (routování), tak na přenesení do jiného skladu (a to ve videu taky
zmiňují). Ale nejsem logistik, abych to fundovaně posoudil.

D.O.