STM32CubeIDE - mazani kodu pri rekonfiguraci HW

Středa Říjen 27 14:15:24 CEST 2021

Me to funguje tak, ze to v sekcich user code begin-end zachovava muj kod.
Obcas mi zmizely zdrojaky z adresare src teda uplne, na tu oz si davam
bacha, ale to spis nebylo pri generovani kodu.
Dela to vzdy nebo treba byl nejak modifikovany zdrojak, i kdyz me
nenapada jak, nejake kodovani, neviditelne znaky...?.