RE: OT: ventilky s měřením tlaku

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 26 21:46:17 CEST 2021

On ten ventilek opravdu pořád nevysílá. Zřejmě ho něco aktivuje. Ale nemůžu odchytit co. Zjistil jsem, že ventilek sám od sebe nic neposílá. A když na přístroji spustím načtení ventilku, tak ten přístroj také nic neposílá. Nemůžu nic odchytit. Ale když ventilek přiblížím k přístroji, který je v režimu načítání, tak ventilek začne vysílat v tom pásmu 433 MHz. Takže nějak se opravdu aktivuje.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Tuesday, October 26, 2021 9:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Nemusia vysielat stale. Pred rokmi som robil s wireless komunikacnym obvodom CC2500 od TI. Da sa nastavit usporny rezim, kedy sa len obcas (v rade desatin az desiatok sekund, mozno aj viac) sam zobuti a pocuva konkretny paket. Da sa nastavit filtorvanie paketov podla adresy, aby sa budil len na to, co je pren urcene. Dlzka adresy 1B je sice malo, ale aspon nieco. Doba pocuvania sa da tiez nastavit, staci velmi kratka.
Toto sa deje bez zobudzania nadradeneho procesora.

Vysielac, ked chce zobudit takto nastaveny prijimac, dookola vysiela paket so spravnou adresou. Prijimac ho chyti a napr. prerusenim zobudi nadradeny procesor, ten nasledne zariadi vysielanie.

Pocitam, ze v snimaci ventilu je to nejako takto. Dalo by sa to overit aspon nahrubo spektralnym analyzatorom, to sme vtedy pri vyvoji robili.
Len teraz nemam k nemu pristup.

miro