Re: Izolovaný DC/DC 5V, 1A

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Říjen 26 21:17:19 CEST 2021

Tak jsem zkusil napájet FDD "přes" modul MT3608 (5V vstup, který jsem vzal
z napajeni počítače a nastavený 5V výstup pro FDD) a nepomohlo to. Rušení v
obraze je pořád stejné (pokud mechanika cte/zapisuje). Ani přidání
kondenzátorů větších kapacit na vstup a výstup MT3608 nepomohlo. Budu
příležitostně zkoušet jiné možnosti. Mechaniku jsem různě oddaloval od
počítače a přibližoval a žádná změna. Možná mrknout osciloskopem kde to
rušení vzniká jestli už na vystupu videoprocesoru nebo až dale na nějakém
tom koderu PAL/NTSC.