Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 26 09:22:58 CEST 2021

Ja mam Toyotu a urcite viem, ze vysielaju aj v klude. Skor si ale
myslim, ze v klude je aktivny len prijimac a ked prijme spravny paket,
odvysiela data.

Tri situacie:
1. parkujem v garazi. Asi pred rokom rano som autom siel do prace,
nesignalizovalo nic. Auto stalo vonku na parkovisku. Cez den sa
poriadne ochladilo, vecer sadnem do auta a chvilu po zapnuti
zapalovania (este v klude) kontrolka tlaku zacala blikat. Naozaj bol
tlak na hrane, ze pri vyssej teple bol nad hranicou, pri nizkej pod.

2. ked som kupil zimne kolesa, ventily som nemal sparovane s RJ. Letne
kolesa mam uskladnene v garazi. V garazi mi kontrolka nesignalizovla
nic (letne kolesa v dosahu). Odisiel som z garaze, po cca 10km (alebo
casovo), kontrolka zacala blikat, lebo nemala signal zo spravnych
ventilov. Vratil som sa do garaze a este kym som parkoval, kontrolka
zhasla - nasla uskladnene letne kolesa so spravnymi ventilmi. Toto sa
dialo kazdy den, az kym som nedal sparovat ventily.

3. meracom TS401 vycitam udaje v klude, rozhodne nemusim tocit kolesom :)

miro

ut 26. 10. 2021 o 9:12 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):