Re: Re[2]: OT: ventilky s měřením tlaku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 26 09:03:31 CEST 2021

Mam TS401, s riadiacou jednotkou nekomunikuje, ale mal by vediet
nakodovat ventily. Nepodarilo sa mi to. Nastavim si cislo (skusal som
aj nechat vygenerovat nahodne). Pri pokuse o zapis najprv hodil chybu,
ze tlak musi byt mensi ako 0,7 (ventil je nasadeny na kolese). Tak som
koleso sfukol. Potom sa zase dlhsie snazi, ale skonci to chybou.
Neviem, ci su ventily read-only, alebo kde je problem. Tlak, teplotu a
aktualne ID z nich vycitava normalne.

Skusal som aj druhu moznost, prepisat ID-cka v riadiacej jednotke. Mam
diadnostiku (cinsky klon), vycitam aktualne, zmenim,  dam zapisat a
chyba. Nejake ine drobnosti sa zapisat daju, nepr. vypnutie piskania
pri nezapnutom pase (nepotrebujem prave toto vypinat, ale skusal som).

Ventily sa urcite do RJ nenacitaju same.

miro

po 25. 10. 2021 o 19:18 Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz> napísal(a):