Arduino framework - Print::printf

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Říjen 26 06:27:10 CEST 2021

Moznosti je asi nekolik:

1. PR do gitoveho repozitare s Arduino Core pro RP2040 s odpovidajici
upravou Print tridy

2. pokud se Vam to nechce psat, tak pouzit
https://www.arduino.cc/reference/en/libraries/streamlib/ se vsemi
vyhodami a nevyhodami, ktere to ssebou nese

P.B.