Re: Kondenzátor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Říjen 25 21:41:43 CEST 2021

To mne taky napadlo, ale moc se mi to nezdá. Na té půlce co chybí není
prostě vůbec nic. Přece po průrazech by tam byly nějaké ostrůvky ničeho
a zbytek hliníku, ale je to fakt čisté, zcela bez jakéhokoli hliníku. A
nebylo by to celkem přesně půl na půl, ale nějak flekaté.
Ten hliník (pokud je to hliník) zřejmě zoxidoval, oxid je bílý a tak
slabá vrstva nebude vůbec vidět. Ale proč zrovna takhle ?
Jinak ta dielektrická fólie vypadá docela neporušeně, neproteče skrz to
ani izopropyl, fakt to nechápu. Docela mi připadá pravděpodobnější, že
to takhle blbě už vyrobili, protože ve filtru je to dost jedno, akorát
to nefiltruje, což se většinou hned tak nepozná.
Zítra zkusím kuchnout jiný a porovnat.

Mrazík