RE: Re[2]: OT: ventilky s měřením tlaku

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Říjen 25 19:18:02 CEST 2021

Ano, umí to spousty aut. Není to jen pro mé auto. Komunikuje to kabelem přes OBDII s řídicí jednotkou a s těmi čidly bezdrátově, že to dáš blízko k ventilku. Tohle mám:

https://s.click.aliexpress.com/e/_A4ly8N

Klidně dej další dotazy.

Víš, proč jsem si to koupil? Ano, něco to stálo a v podstatě jsem zaplatil víc, než kdybych koupil 4 nová originál čidla. Ale bral jsem to za prvé do budoucna a za druhé proto, že když mám možnost to mít ve své garáži, tak jsem šťastnější, než když se musím doprošovat někde v servisu. Protože běžné pneuservisy to nemají, mezi námi. Ptal jsem se. Tak to mám já. A jsem nezávislý 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Monday, October 25, 2021 7:02 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re[2]: OT: ventilky s měřením tlaku

Vůbec na nic to nepotřebuju, jen jsem zvědavej. Co je to za přístroj, případně klíčová slova. Funguje to i na jiná auta? Případně která. S řídící jednotkou komunikuje přes OBD? Pokud je v tom nějaká levárna a nechceš odpovídat veřejně, klidně soukr. nebo klidně vůbec.
Btw. Proč je vlákno OT, když je to skoro čistej HW?
pg