Re: ventilky s měřením tlaku

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Říjen 25 18:31:40 CEST 2021

U mého auta to funguje úplně samo a pozná to i když se prohodí kola. Moc
nechápu jak je to možné, ale prostě to funguje.  Zobrazuje spravně i po
prohození kol. Zkoušel jsem i upoustet kola a po ujeti pár desitek metrů to
spolehlivě hlásí. Už mě to za těch 10 let co to mám 2x zachránilo. V
místním JZD servisu bych se bál spíš toho, že ten ventilek s tím měřením
při přezouvání gumy utrhnou, ale pokud měníte kolo za kolo i s diskem neměl
by být problém.