OT: ventilky s měřením tlaku

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Říjen 25 17:49:47 CEST 2021

Dobrý den,
mám nové Suzuki S Cross a to má ventilky  s měřením tlaku.  Dostal jsem k
tomu i sadu zimních kol, které ty ventilky mají taky, ale v návodu se nic
nepíše o nějakém spárování s řídící jednotkou.
Na Internetu ve fóru Suzuki je spousta informací, kterým moc nerozumím.
Někdo píše, že se musí po výměně kol počkat 20 minut než se zapne
zapalování, někdo píše, že se musí hned ujet 5km,   někdo zase, že bez
nastavení v řídící jednotce bude trvale svítit chybová signalizace.
 Obávám se, že v místním JZD servisu, kam jsem jezdil se starým autem, o
tom asi taky nebudou nic vědět.  Nemáte s tím někdo opravdovou zkušenost ?
Do značkového servisu do Pardubic se mi s tím jet  nechce, je to 60 km.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW