[OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 25 14:37:22 CEST 2021

V našem SVJ jsme udělali z NP tři byty a museli zajistit parkování.
Naštěstí je 150m vedle parkovací dům a tak jsme na nějakou dobu
pronajali tři stání a pak je zrušili.
Jsou to naprosto nesmyslné zákony, kdy tady 72 lidí parkuje kde se dá a
novým máme ze zákona
zajistit parkování. A modré zóny to je jen další s prominutím zlodějna.
Mně se nakonec vyplatilo jezdit do práce taxíkem než svojím autem.
A kolegové ? To je vidět kde jsou prachy říkali. No, kdyby nevyhulil dvě
krabičky cigaret denně tak by mohl taky.
Jindra Polívka