[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 25 12:43:09 CEST 2021

Ani náhodou, snad jen v jednom patře a zbytek pouze v doprovodu ostrahy.
Takže člen ostrahy chodil za zadkem sedmdesátileté paní co tam dělala
přes dvacet let.
Je ovšem otázkou co za tím bylo a to utahování šroubů už pro mne fakt
nebylo.
V té firmě dělal jeden "zlý" muž a ten si jednou večer všimnul že na
ostraze sedí dva chlapi a pronesl
tu známou větu, ještě pivo a buřty. Ofiko od 19 hodiny TV ale pokud tam
nebyl pan R.
No a bylo to a od té doby doprovod s úklidem, nebo požární poplach co
neuměly recepční vypnout a byl zákaz
si dojít přes ulici pro jídlo. A tak to šlo jedno za druhým . . .
To nemluvím o tom že na HPP byla jen ofiko prac doba a další na DPP a
třeba ještě jedna DPP, jen aby to
nepřesáhlo deset tisíc a firma nemusela odvádět daň. Že to byl podvod a
vše vám dělala jedna účetní.
Přepočítávání 24 hod. služeb na 12 atd... a to je jen část. Smlouva vždy
jen na půl roku opakovaně XX.
Že ti kluci budou mít prd důchod, prd nemocenskou koho to dneska zajímá
a to s tím DPP jim prý poradili
v Ostravě na finančáku. Taky dobrý.
Jindra Polívka