[OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 25 11:00:01 CEST 2021

Docela škoda, že se nedá dát 'Like' - tohle bych s chutí podepsal.

Mimochodem - také zvažuji, jestli by do budoucna nebylo lepší mít místo
jednoho auta dvě. Jedno univerzální mám, ale něco, co by šlo "s duchem
doby", jakkoli je tato šílená - tedy nějaké prdítko z papírového plechu a
ideálně s baterkama v kufru - ne že bych z toho byl nadšený, ale parkování
na modrých zónách se hodí (o zvažovaném mýtu ani nemluvě). A pro člověka, co
bydlí na kraji města, ale rodiče má na Praze 1, je hybrid nebo elektro asi
jediné rozumné řešení - když teď stěhuju mámu na zimu z venkova do města,
tak se mi to kapku prodražuje (bydlí navíc v místě, kde v modré zóně není
možnost zaplatit na déle, než na 60 minut. Velmi příjemné, pokud tam člověk
něco přiveze a ještě to potřebuje nainstalovat.).

Takže proč mít jednou auto, když je lepší mít dvě. Ať žije ekologie.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Kadečka
To: HW-news
Sent: Monday, October 25, 2021 10:22 AM
Subject: [OT] Auto v centru mesta (PVE ma mori?)

A že jsem tak smělý, můžu se zeptat, vy v tom městě bydlíte i pracujete?
Přijde mi, že tyhle sociální experimenty vymýšlí někdo, kdo prostě auto
nepotřebuje, často ani nemá řidičák, protože všude po městě se přece dostane
MHD.

A pak máte lidi, co bydlí někde za Prahou a v Praze pracují. Hromadnou by to
bylo na dvě hodiny, autem půl hodiny mimo špičku, hodina ve špičce... a to
celé krát dvě.

Zakázat vjet do centra města je hrozně hezké, ale v praxi se tomu nevyhnete,
když vás tam navigace pošle, protože v tunelu je nehoda a po obchvatu se to
objet nedá.

A ta kritika, že někdo jede sám v 1,5 tunovém autě, potažmo 2 tunovém SUV...
většina lidí má jedno univerzální auto, aby se do něj vešel s celou rodinou.
Nemá 5 aut odstupňovaných po 400kg, podle toho, kolik lidí zrovna pojede.

Mně fakt baví, jak někdo vymýšlí nové způsoby, jak mi sahat do kapsy =
vymýšlet nové daně. Výsledek vidíme teď, kdy cena plynu stoupá (a to i
několikanásobně), elektřina dtto, dochází Adblue... ale hlavně že se vyrábí
elektrická auta.

P.K.