PVE ma mori?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 25 06:29:14 CEST 2021

Domluvit se na spolujízdě.
Mám pocit, že třeba v Londýně to tak lidi dělají. Tam snad mají taky
mýto odvozené od počtu lidí v autě.
Já vím, že je to omezující. Ale zavazející kráva, stojící mnoho hodin v
centru města, je zase omezující pro ostatní.
Případně "pěší zóny", které se tak jenom jmenují, ale furt tam jezdí
nějaká auta, která tam prostě _musí_.
Třeba Masarykova a její odbočky u nás v Brně.
V Praze to zřejmě nebude moc jiné.
Kdyby všichni ti, co jezdí šalinou/busem/trajfem, přesedli do aut, tak
je to konec daného města.

PL