mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Říjen 24 18:50:57 CEST 2021

Otazka je na mna, odpoviem.

Ked sa zliberalizovel trh s energiou a objavili sa novi poskytovatelia,
postavil som si otazku, ktoru som potom kladol aj podomovym a
telefonickym predajcom: aku energeticku infrastrukturu vlastni, alebo
spravuje vas (novy) dodavatel?

Dalej..
Preco sa zaviedol institut DPI?
Preco boli za DPI urceni preve ti dodavatelia, ktori boli?

miro