Analzyator pro Li-Ion / Li-Pol?

picom picom na volny.cz
Neděle Říjen 24 17:23:44 CEST 2021

YR1035 Lithium Battery Internal Resistance Tester High Precision 100V Battery Internal Resistance Meter Test Instrument Toolshttps://a.aliexpress.com/_mMhppJC
-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz> Datum: 24.10.21  12:53  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Analzyator pro Li-Ion / Li-Pol? Zdravim,nemate nekdo tip na nejakou nabijecku / tester pro lithiovky? Zmerit kapacitu umi kde co (vcetne mne), ale docela by se mi libilo znat i vnitrni odpor (nemusi a asi ani nemuze to byt abslutne presne, spis to chci na porovnani stavu jednotlivych clanku), nejake udelatko, kam pripojim nabitou baterku, ono ji to vybije a napise kapacitu a vnitrni odpor.Zatim, na co jsem narazil, meri kapacitu. Nektere nabijecky sice ukazuji i vnitrni odpor (nejaka Liitokala), ale podle recenzi to snad neni ani orientacni, ale spis system nahodneho generovani cisel... Na modelarske se mi to moc pripojovat nechce, chtel bych neco "pro blbce", coz ty modelarske vetsinou moc nejsou - pripojim, necham byt, po case prectu cislo z displeje, u modelarske je to jednak nejdriv nutnost nakabelovat se zdrojem, prepnout do spravneho rezimu, nakabelovat baterky.Diky za tipy, mate-li nejake.Pavel Kutina _______________________________________________HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list